04.11.2025 - 14:22
|
Actualització: 04.11.2025 - 17:49
La Marató de 3Cat d’enguany se centrarà en el càncer i preveu més de 3.000 activitats populars a tot Catalunya. El tradicional esdeveniment solidari es farà el 14 de desembre amb l’eslògan “Detectem-ho, arreglem-ho”, per posar l’accent en la prevenció i la detecció precoç d’aquesta malaltia.
Ramon Pellicer presentarà La Marató al matí des de la torre Bellesguard de Barcelona i, a la tarda, des del plató 1 de Sant Joan Despí. D’altra banda, Roger Escapa serà l’encarregat de conduir una edició especial d’El suplement, que s’emetrà des del port de Tarragona.
A més, el 30 de novembre es posarà a la venda el disc de La Marató, amb la participació d’artistes com La Ludwig Band, Alfred García, Els Catarres, Manolo García, Blaumut, Mala Rodríguez o El Pot Petit.