L’Agència Catalana de Consum acumula 172 reclamacions per la crisi de Vueling

  • l'ACC havia rebut 133 reclamacions i una denúncia des que va començar l'acumulació de problemes en l'aerolínia

VilaWeb
Europa Press
06.08.2016 - 11:54
Actualització: 06.08.2016 - 12:17

L’Agència Catalana de Consum (ACC) ha rebut 172 reclamacions des de l’inici dels problemes operatius de Vueling a començament de juliol, segons han informat fonts de la Conselleria d’Empresa a Europa Press.

El conseller d’Empresa, Jordi Baiget, va detallar en una compareixença al Parlament el 20 de juliol que l’ACC havia rebut 133 reclamacions i una denúncia des que va començar l’acumulació de problemes en l’aerolínia, una xifra que s’ha elevat a 172 reclamacions fins a aquesta primera setmana d’agost. En el conjunt del 2016, l’Agència Catalana de Consum ha rebut un total de 328 reclamacions i deu denúncies d’usuaris en relació amb Vueling.

En una entrevista d’Europa Press, Baiget ha assegurat que el Govern està ‘molt vigilant’ després de l’experiència amb Vueling, i ha retret que l’aerolínia anunciés la cancel·lació de tres rutes —Vílnius (Lituània), Rabat (Marroc) i Moscou (Rússia)— sense informar prèviament la Generalitat tot i que ja estava creada la comissió de seguiment.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any