El director Cesc Gay signa els cinc espots de la nova campanya de promoció turística de Catalunya. En els curtmetratges, el cineasta mostra diverses experiències que es poden viure arreu del territori: les aventures al Pallars Sobirà; la inspiració agitada en una barca de Palamós (Baix Empordà); les sensacions bategants en una vinya del Bàges; el divertiment en família a l’Ametlla de Mar (Baix Ebre) i les emocions compartides en la pinya d’un castell a Vilafranca del Penedès.

Els espots formen part de la campanya ‘Catalunya és casa teva’. Gay, autor de la premiada Truman, destaca que ha intentat buscar l’autenticitat de les experiències: ‘El que ens va agradar és que passaven de veritat’. La campanya té l’objectiu d’arribar als turistes potencials i fidelitzar aquells que ja coneixen Catalunya.

Mireu ací els cinc espots:

Combined-Shape Created with Sketch.

Ajuda VilaWeb
Ajuda la premsa lliure

VilaWeb sempre parla clar, i això molesta. Ho fem perquè sempre ho hem fet, d'ençà del 1995, però també gràcies al fet que la nostra feina com a periodistes és protegida pels més de 20.000 lectors que han decidit d'ajudar-nos voluntàriament.

Gràcies a ells podem oferir els nostres continguts en obert per a tothom. Ens ajudes tu també a ser més forts i arribar a més gent?
En aquesta pàgina trobaràs tots els avantatges d'ésser subscriptor de VilaWeb, a què tindràs accés a partir d'avui.