Declarat un gran incendi a la planta de Montesa Honda a Santa Perpètua de Mogoda

  • La columna de fum és visible des de diferents punts del Vallès i els bombers hi treballen amb disset dotacions

VilaWeb
Imatge de la fumera de l'incendi de la fàbrica d'Honda a Santa Perpètua de Mogoda (fotografia: ACN / Albert Segura).
05.06.2026 - 16:16
Actualització: 05.06.2026 - 17:16

Els bombers treballen en un incendi que s’ha declarat a la planta de Montesa Honda, al polígon Torre del Rector de Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental).

Les flames han començat pels volts de les 15.30 hores a la zona de la coberta de la planta, i ha provocat l’evacuació de tot el personal i no s’ha registrat cap persona ferida.

Protecció Civil ha evacuat les naus properes a l’afectada i manté la recomanació de tancar portes i finestres per la presència de fum.

Els bombers ja hi treballen amb vint-i-sis dotacions, que fan tasques des de l’exterior de la nau perquè les flames afecten completament l’interior i la coberta. La columna de fum és espessa i és visible des de diferents punts del Vallès.

El telèfon d’emergències 112 ha rebut l’avís d’aquest incendi a les 14.58. En un primer moment, els bombers havien activat catorze dotacions, que poc després s’ha ampliat a disset.

Arran d’aquest incendi d’indústria, el municipi ha posat en alerta el seu Document Únic de Protecció Civil (DUPROCIM), el qual integra tots els plans d’actuació i els riscos en un sol document, segons informa Protecció Civil de la Generalitat.

 

Recomanem

Fer-me'n subscriptor