D’ací a pocs dies s’obriran les inscripcions al campus formatiu de l’escola del FC Barcelona

VilaWeb

Redacció

18.05.2012 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Ahir dijous es va presentar el Campus FCBEscola que es farà a Ontinyent del 24 al 30 de juny vinents, destinat a xiquets d’entre 7 i 15 anys. A l’acte hi van assistir els ex-futbolistes internacionals del FC Barcelona Julio Alberto i Robert Fernàndez, acompanyats del tècnic Carles Martorell. Amb ells, hi van ser el regidor d’Esports, Pepe Pla, i el president de la Penya Barcelonista d’Ontinyent, José Ramon Francés.

Els FCB Campus, organitzats per la Direcció del FCBEscola, aporta els tècnics, el programa de treball i marca les directrius d’aquests esdeveniments, que se centren en la formació de joves futbolistes. Entre els seus objectius hi ha facilitar l’aprenentatge dels conceptes tècnics i tàctics del futbol d’acord amb els mètodes de treball utilitzats pel planter del Barça; participar en activitats paral·leles formatives, lúdiques i recreatives; donar a conèixer els beneficis de la pràctica esportiva, i fomentar la convivència entre xiquets en edats de formació de diferents procedències, cultures i inquietuds.

La iniciativa d’aquest possible campus formatiu és conjunta de la regidoria d’Esports, la Penya Barcelonista de la ciutat i de la Fundació Esport Base Ontinyent.

Les inscripcions al campus es podran fer d’ací a poc per via telemàtica, des del web fcbarcelonacampus.com o des d’aquest apartat de la pàgina del FC Barcelona. Es pot demanar més informació a la Fundació Esport Base Ontinyent i a la Penya Barcelonista d’Ontinyent.

Recomanem