Tres-cents contes per a un tricentenari: La càrrega de l’ase

  • VilaWeb publica enguany un conte tradicional cada dia, en vídeo, relatat pel rondallaire Albert Estengre · Avui, la història d'un ase que anava molt carregat

Redacció

27.01.2014 - 20:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Diuen que ser més intel·ligent del compte pot portar a la infelicitat i a la incomprensió. Doncs això li passa a un dels protagonistes del conte d’avui. I els altres, carregats de prejudicis i supersticions, no en volen saber res. Per què? Bé, millor que us ho expliqui el rondallaire Albert Estengre.

VilaWeb publica cada dia de l’any, de dilluns a dissabte, un conte tradicional del nostre país, en vídeo, i per a tots els públics, de la mà d’Albert Estengre. Podeu seguir i comentar els contes a les xarxes socials amb l’etiqueta #300contes.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem