11.06.2013 - 09:17
Ramon Gutierrez, Josep Llobera i Joel Segura, representant a Tallers A.Miquel de Sidamon, van guanyar l’any passat la Copa Internacional de Conductors de Carretons (StaplerCup). Ara, per revalidar el títol, el primer pas es guanyar la final organitzada per Linde Material Handling Ibérica. Es disputarà dijous a Barcelona, a les instal·lacions exteriors del Camp Nou.
Aquest no és, però, l’únic equip de Tallers A.Miquel. Així, a més de l’equip campió format pels tres conductors del Pla d’Urgell, n’hi haurà un altre femení, l’únic que diputarà la final de Barcelona. En aquest cas competiran en nom de la delegació de Tallers A.Miquel a Valls, tot i que una de les components Marta Cabrera és del Pla d’Urgell. Aquest equip, on també hi són Kristina Jiménez i Naima Idrisou, ja van competir a la Fira de Sant Josep de Mollerussa.
Revalidar
La final de la Copa es disputarà al setembre, per vuitè any consecutiu, a la ciutat alemanya d’Aschaffenburg, seu de la matriu de Linde Material Handling.
Les proves de la competició premien tant la rapidesa com al seguretat en la conducció.
Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Sidamon.
