El Grup MÉS duu el Govern a fiscalia per malversació de fons públics en els acomiadaments

  • Consideren que readmetre treballadors acomiadats indicant-los que quedin a ca seva és fer un mal ús dels doblers públics, i insta el ministeri fiscal a investigar-ho

VilaWeb

Redacció

05.06.2013 - 15:26

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El Grup Parlamentari MÉS ha denunciat davant la fiscalia l’actuació del Govern en el cas de treballadors públics acomiadats que han estat obligats per sentència judicial a ser readmesos, per si hi pot haver delicte de malversació de fons públics. En aquests casos, el Govern ha indicat als treballadors readmesos a quedar a ca seva, de manera que cobren un sou públic per no fer feina.

El diputat Nel Martí considera que aquesta situació suposa un mal ús dels recursos públics, que han d’estar destinats sempre a assolir una funció social en benefici de la comunitat. Per això, posa els fets en coneixement de la fiscalia i l’insta a dur a terme ‘totes les diligències que la fiscalia consideri per tal de garantir l’estricte control de la legalitat’. 


Recomanem