21.05.2012 - 08:49
La Festa Gastronòmica Cultural, amb guardons a la millor cassola (la del jovent) i la taula millor parada (la dels caragols), va cloure diumenge, dia 20, la Quinzena Cultural de Castellnou de Seana (recull fotogràfic). Les activitats van començar el dia 7 amb una tirada de bitlles. A més a més de la gastronomia i l’esport, les manualitats i les xerrades sobre diferents temes han estat les protagonistes.
Juntament amb les cassoles, l’apartat gastronòmic es va completar amb un tast de vins i un altre de truites.
En l’apartat de xerrades, José Manuel Toledano, expert en coaching, es va preguntar si “Els nostres valors i els dels nostre fills són els mateixos? amb una nombrosa participació de pares de l’escola Estel de Castellnou.
També es va parlar de la “Evolució històrica dels escuts municipals del Pla d’Urgell”, a càrrec de Jordi Soldevila, president del Centre de Recerques del Pla d’Urgell “Mascançà i de l’arxiver de Mollerussa Josep M. Cabau
Combinant la teoria i la pràctica trobem la xerrada sobre plantes naturals de la floristeria La Poncella i el taller de maquillatge d’Olga Aguado, maquilladora professional.
Per últim i durant els dos diumenges de la Quinzena Cultural el Sindicat dels Pagesos va acollir una exposició compartida per manualitats de l’Associació de Dones; treballs realitzats pels alumnes de l’escola Estel i la llar d’infants Patufeet; mostra gràfica del Grup d’Esplai i una exposició de treballs de punt de creu.
Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Castellnou de Seana.