Richard Gere en un film d’espionatge

  • Fem un repàs de les estrenes d'aquest cap de setmana

Redacció

18.05.2012 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Richard Gere torna a la gran pantalla com a protagonista de ‘The Double’, un film d’espionatge i d’enjoli. També s’estrena en català el film d’animació ‘Els cadells i el codi de Marco Polo’, sorgit de la sèrie de televisió ‘Els cadells’. Un altre dels films notables d’aquesta setmana és ‘Un heureux événement’, una visió íntima de la maternitat, sincera i sense tabús.

Tot seguit, les fitxes de les estrenes:

>The Double. Direcció: Michael Brandt. Intèrprets: Odette Annable; Richard Gere, Topher Grace, Martin Sheen. Gènere: Enjoli. Esbós: Un senador nord-americà és assassinat a Washington per un espia rus. Un agent de la CIA retirat ha d’unir forces amb un jove de l’FBI per mirar d’atrapar l’assassí. Vídeo.

>Els cadells i el codi de Marco Polo. Direcció: Sergio Manfio. Gènere: Animació. Esbós: De cadells, n’hi ha per tot el món, però han d’aplegar-se per dur a terme una missió urgent: salvar la ciutat de Venècia. El conill Cilindre, l’ànega Diva, la gata Olly, el gos Portàtil, la granota Piu i l’ocellet Sensenom faran servir tot l’enginy per apoderar-se del Codi de Marco Polo abans que la bruixa Cornella no pronunciï l’encanteri que pot deixar tots els canals de Venècia sense aigua. Vídeo.

>Un Heureux événement. Direcció: Rémi Bezançon. Intèrprets: Louise Bourgoin, Josiane Balasko; Pio Marmai, Thierry Frémont. Gènere: Drama. Esbós: ‘Em va acorralar, em va fer saltar de polleguera, em va encarar a l’absolut: l’amor, el sacrifici, la tendresa, l’abandonament. Em va dislocar, em va transformar. Per què ningú no m’havia avisat? Per què ningú no en parla, d’això?’ Un feliç esdeveniment, o la visió íntima d’una maternitat sincera i sense tabús. Vídeo.

>The Sitter. Direcció: David Gordon Green. Intèrprets: Ari Graynor, Landry Bender; Jonah Hill, Max Records, J. B. Smoove. Gènere: Comèdia. Esbós: Quan el pitjor cangur del món embarca les tres pitjors criatures del món en una trepidant aventura nocturna pels carrers de Nova York, ningú no pot preveure qui tornarà a casa sencer… Vídeo.

>Monsieur Lazhar. Direcció: Philippe Falardeau. Gènere: Drama. Intèrprets: Sophie Nélisse, Marie-Ève Beauregard; Mohamed Fellag, Émilien Néron. Esbós: Bachir Lazhar, de cinquanta-cinc anys i algerià d’origen, és contractat com a substitut d’un mestre de primària que s’ha mort en una escola de Montréal. El carisma i la manera d’ensenyar del professor Lazhar són fonamentals per a tirar endavant el curs i canviar la vida dels alumnes. Vídeo.


Recomanem