La Fundació Tàpies obrirà aquest cap de setmana a un preu simbòlic

  • El Museu d'Art Contemporani d'Alacant ofereix una mostra de Tàpies · L'IVAM n'inaugurarà una altra el dia 20

VilaWeb

Redacció

10.02.2012 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

En vist de l’èxit de la jornada de portes obertes de la Fundació Tàpies i de les moltes peticions de retre l’últim homenatge a Antoni Tàpies, la Fundació, avui tancada, tornarà a obrir aquest cap de setmana, i l’entrada costarà tres euros.

Durant el cap de setmana es mantindrà l’exposició d’obres de Tàpies instal·lada a la planta principal des de la mort de l’artista, i es podrà visitar la nova exposició ‘Antoni Tàpies. Col·lecció, # 2‘.

No és pas l’única exposició de Tàpies que es pot visitar actualment. El Museu d’Art Contemporani d’Alacant n’ofereix una, Dual-s, Tàpies davant de Tàpies‘, oberta fins el 15 d’abril. I l’Institut Valencià d’Art Modern (IVAM) s’ha afegit als homenatges a l’artista i el dia 20 de febrer inaugurarà una exposició constituïda per algunes de les obres més significatives de la seva col·lecció de Tàpies.

Recomanem