Notícies
Dimecres 21.12.2011 06:00
El Belda i els Badabadocs omplen l'Espai VilaWeb per a presentar en directe el nou senzill, 'Sóc així'
Vídeo de l'actuació i entrevista amb Carles Belda
'Els vestits d'Al Capone, els hem canviats pels de Guardiola, perquè Guardiola és el referent de l'elegància aborigen', diu el cantant Carles Belda (bloc). D'aquesta manera explica 'l'adaptació a la catalanitat' de 'Soy así', la cançó de Los Salvajes, convertida en 'Sóc així' i enregistrada en el nou senzill del Belda i el Conjunt Badabadoc, presentat ahir a l'Espai VilaWeb (directe). Amb la sala plena, el grup va oferir un breu concert de les darreres cançons, que s'aplegaran en un disc al mes de maig, i va signar discos al final de l'acte.
Vam aprofitar el fet per parlar amb Belda en entrevista en vídeo) dels seus projectes de futur, que inclouen un espectacle amb músics occitans, i de les seves obsessions: el modernisme i Francesc Pujols. El cantant també parla de com veu el nostre país i la música que s'hi fa, des del País Basc, on resideix. I relata amb satisfacció l'experiència d'haver vist els Manel en un concert fa unes quantes setmanes a Bilbao: 'Un espectacle rodó, em va deixar de pedra.'
Aquest és el tercer senzill en vinil del Belda i els Badabadocs. El primer inclou les cançons 'País petit' i 'Gemma'; i el segon, 'Vitamina Sol' i 'Cims i abismes'. Tots els trobareu a la botiga que hem obert conjuntament VilaWeb i Productes de la Terra a la redacció del diari (carrer de Ferlandina 43, al Raval de Barcelona).
















