30.11.2011 - 10:30
L’associació ‘Alentorn de Prada’ ha llançat una subscripció per tal que el repetidor de televisió, que va contribuir a instal·lar l’any 1991, pugui ser transformat en repetidor digital i que TVC no desaparegui de les pantalles del Conflent. Aquest repetidor analògic es va instal·lar gràcies a una subscripció pública i les subvencions d’Europa, la regió Llenguadoc-Rosselló i la participació de batlles dels municipis concernits.
L’associació ‘Alentorn de Prada’ considera que convertint el repetidor analògic en digital s’aconseguirà difondre, com a la plana del Rosselló, quatre canals catalans enlloc d’un.
Per participar a la subscripció pública es poden trobar les dades al web de La Bressola. També trobareu, en document adjunt a la noticia, la butlleta per poder participar en aquesta subscripció (PDF). En aquesta trobareu una explicació del problema, en català i francès.
Recordeu que a inicis del mes d’octubre la Federació per a la defensa de la Llengua i la Cultura Catalanes (‘la Fédé’), que agrupa vora un centenar d’associacions culturals i cíviques, llançava una nova campanya d’enviament de cartes a la direcció de TVC, incloent implicita i explicitament aquesta reivindicació fent la extensiva a totes les comarques nord-catalans (4 1/2).