Notícies
Dimecres 29.06.2011 10:19
El Lluçanès a la revista Descobrir
Inclou set articles que giren sobre la idea de territori serè
Aquesta setmana s’ha d’haver presentat el número 158 de la revista Descobrir, al monestir de Lluçà, que té com a tema central el Lluçanès, a partir de la idea de territori slow i sota el títol d’Un territori de pau per gaudir sense presses.
El primer lliurament de revistes als punts de venda de premsa a la comarca ha tingut una bona acollida.
Els continguts, molt adreçats a desvetllar l’interès per un territori definit com una mena de recer de pau i tranquil·litat per a visitants de ciutat, se centren en la riera de Merlès, el monestir de Lluçà i el romànic de la comarca, la vida de pagès avui, a través de la persona del Pere Garet, l’artesania, les bruixes i diferents rutes per la comarca. El gastrònom Pep Palau és l’encarregat de fer-ne la introducció.
Dos redactors de LaRella, la Meritxell Verdaguer i l’Aleix Cardona, han col·laborat en aquest número de la revista Descobrir.
















