Tortell Poltrona recupera els seus millors esquetxos

  • Repassa amb l'espectacle 'Els racons de la memòria' els 35 anys de trajectòria al capdavant del Circ Cric

VilaWeb

Redacció

09.10.2010 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

La nova carpa del Circ Cric fa parada al Temporada Alta de Girona amb un espectacle que commemora els 35 anys del pallasso Poltrona. Acompanyat de la seva inseparable puça i de la banda musical, Poltrona el nas de pallasso per presentar els números de sempre, els que feia temps que no veiem i els que encara no havíem vist mai.

El seu fill, Blai Mateu, s’ha encarregat de la direcció escènica d”Els racons de la memòria’. A la funció tampoc hi falten la seva dona, com sempre fent de senyoreta Titat, i la seva filla, la Luara. Malgrat això, els conjunt d’esquetxos destaquen el circ d’autor i s’allunyen de l’espectacle de varietats. Un recorregut que no deixa dubte a que l’ànima mater del Circ Cric és Tortell Poltrona.

L’espectacle es podrà veure durant tot el cap de setmana i fins dilluns. Sota la tela de la nova carpa itinerant del Circ Cric, instal·lada al paratge de la Copa de Girona i amb capacitat per a 600 persones.

Recomanem