Notícies

Dilluns  06.09.2010  12:12

(06/09/10). Crònica del Burriac ATAC! 2010

 

Aquest dissabte a la nit les muntanyes de la serralada litoral es varen tornar a omplir de corredores, corredors i públic que animava la sisena edició de la Burriac ATAC!

Amb les inscripcions tancades des de feia 2 mesos i 680 participants inscrits (més de 100 dones) puntualment, a dos quarts de deu del vespre, enfilaven pel centre de Vilassar de Mar els atletes que afrontaven un circuit de casi 18 quilòmetres de pujades i baixades per terrenys molt tècnics en una absoluta foscor només trencada per la claror dels seus frontals.

Finalment 81 dones i 501 homes prengueren la sortida. L'edició d'enguany estava marcada per un enduriment del circuit. Més d'un quilòmetre d'afegit i un parell de baixades tècniques eren les novetats que afrontaven els participants i que la majoria va superar. Un duel servit per trams entre Just Sociats i el local Javi Delgado, va marcar la capçalera masculina, que entraren en primera i segona posició respectivament (només a 17 segons). A poc més tres minuts, Roberto Sancho entrava en tercera posició. En dones, un cop més Maria Bartolí imposava la seva llei (guanyadora de la prova els anteriors anys), seguida a menys de 2 minuts per Lucía Caballero. En tercera posició creuava l'arribada Francesca Molina.

Des del Centre Excursionista es vol destacar la important tasca dels més de 200 voluntaris i agrair a espònsors i institucions el seu recolzament.

Consulteu la classificació per categories o bé la classificació general des de la pàgina web de Burriac ATAC!