Notícies

Dissabte  31.07.2010  10:10

La segona edició del Fes Fira torna a Albaida

Obrint Pas i Xavi Castillo plats forts de la segona edició del FesFira

 

Obrint Pas Xavi Castillo destaquen en la nova edició del Fes Fira, programat per a hui dissabte a Albaida. El concert ha estat organitzat per Baketà i l'empresa de disseny 4Tecles, a més, amb comptat amb el patrocini de Santafe. 

 

L'edició d'aquest any s'obrirà a les 20h de la vesprada, amb l'actuació de l'humorista alcoià Xavi Castillo. En un principi l'actuació, estava programada per a realitzar-se al pati del Jardi del Palau Marquesal, però donat la quantitat de gent, s'ha traslladat l'actuació al pati del Col.legi Públic Elias Tormo d'Albaida. Els concerts, que seran al Polígon Industrial "Pla del Conde" començaran a les 23h amb la participació del grup ontinyentí Auxili, que a més presentaran el seu disc "Existirem?". El cartell trobem també als grups Baketà i La Raíz. Per últim, el concert comptarà amb el grup Obrint Pas, que actua de nou a la Vall d'Albaida, a Albaida per primera volta, amb la gira que els està portant de nou als escenaris de tot el país.

El Fes Fira a banda de consolidar-se com una nova activitat musical dins les festes de la Fira de Sant Jaume a Albaida, servirà per a concloure-les. El preu de les entrades per a veure Xavi Castillo serà de 5€ i si es vol gaudir, tant del concert com de l'humorista, l'entrada es podrà aconseguir a guixeta amb el preu de 12€.