23.07.2010 - 06:00
El guitarrista i vocalista de jazz George Benson actua al Festival Jardins de Cap Roig avui a les deu del. Aquest músic nord-americà, que enregistrà la primera peça quan tenia deu anys, en fa més de cinquanta que trepitja els escenaris, i ja té publicats una setantena de discs. En tots aquests anys ha tocat estils molt diferents: jazz, soul, rithm and blues, funk…, encara que és el swing que l’ha fet especialment famós.
A Calella de Palafrugell, hi presentarà les peces del seu darrer disc, ‘Songs and stories’, aparegut l’any passat. Bona melodia i lletres pròximes, un combinat tan efectiu com difícil d’aconseguir, caracteritzen aquest disc.
Demà dissabte hi actuarà un altre dels grans del jazz: el pianista nord-americà Herbie Hancock. Instrumentista i compositor, ha aportat influències musicals de tota mena al jazz, fins i tot ritmes disco i hip-hop. Entre les desenes de grans èxits que ha compost hi ha els temes del seu darrer àlbum, ‘The Imagine Letters’, aparegut a principi d’estiu.
Enllaços
Array