Concert del Cor artesenc a Prats de Lluçanès

  • La formació, fundada fa trenta anys, va actuar el dia 28 de febrer

Redacció

04.03.2010 - 12:53

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El Cor Artesenc, dirigit per Pere Soldevila, va oferir el passat diumenge, dia 28, un Concert de Quaresma a l’església parroquial de la localitat.

Combinant passatges llegits amb diferents cants, el grup coral va interpretar diverses peces amb melodies d’Ireneu Segarra, Valentí Miserachs, Narcís Casanovas, Odiló Planàs i Gregori Estrada. El cor estava acompanyat a l’orgue per Joan Casals i al violoncel per Marta Pons, actuant com a solistes Glòria Casanovas, Natalia Chavanova, Marc Marcet i Francesc Torras. Aquest concert s’emmarca dins un calendari d’actuacions que portarà el Cor Artesenc a diferents indrets de la Catalunya Central, un calendari que va començar el passat dia 21 al monestir de Sant Benet de Montserrat i que es clourà el 26 de març a la catedral de Terrassa.
El cor actual, creat per Pere Soldevila fa uns trenta anys, en va substituir un d’anterior que amb el nom de Capella de música d’Artés havia organitzat i dirigit durant cinquanta anys el pradenc mossèn Lluís Canyelles.

Recomanem