Notícies
Dimecres 24.02.2010 07:07
Constituïda la Comissió Ciutadana Organitzadora 'Sant Andreu Decideix'
Dilluns 22 de febrer 2010 112 persones andreuenques, 26 en representació d'Entitats i 86 a títol individual, van escoltar els arguments i dades dels membres de la Comissió Organitzadora de l'Assemblea Constituent de Sant Andreu Decideix que estaven a la mesa, van fer algunes aportacions i, finalment, van votar unàniment per a que quedés constituïda la Comissió Ciutadana Organitzadora 'Sant Andreu Decideix', que haurà de preparar la Consulta per l'Independència de Catalunya dins la plataforma 'Barcelona Decideix'. La propera trobada serà dissabte 6 de març a La Lira.
Bo i que no és senzill reunir a Sant Andreu de Palomar a més d'un centenar de persones per a un assumpte no lúdic, i a vegades ni per a un de lúdic, aquest dilluns voluntaris de la Comissió Organitzadora de l'Assemblea Constituent de Sant Andreu Decideix van anar acreditant 26 representants d'Entitats Andreuenques, que tindrien 3 vots casascuna, i 86 persones com a assistents individuals amb un vot per cap. Se'ls va demanar el nom, i l'Entitat en el seu cas, el correu-e i la seva signatura. Se'ls va entregar una cartulina numerada, vermella per a les entitats i blanca per a les persones, que serviria per a demanar paraula i per a votar.
Amb puntualitat es va iniciar l'acte amb la benvinguda i parlaments dels membres de la mesa. En Jaume Domènech va donar la benvinguda, n'Ivan Altimira va glosar com havien anat les Consultes d'ençà la d'Arenys de Munt, també des de la seva experiència a Sant Hilari Decideix, i Domènech va explicar els protocols organitzatius previstos per la Coordinadora Nacional i el que es va tractar a l'assemblea de Barcelona Decideix el passat 23 de gener.
Es va obrir un torn d'intervencions dels assistents, que va començar demanant que, tal com a Catalunya no se la consideraria "Comunidad Autónoma", a Sant Andreu de Palomar no se l'anomenés "barri" i es va seguir, demanant autonomia per als grups que sorgissin a cada Barri andreuenc i martinenc, per La Sagrera, que la responsabilitat d'acció de les comissions no fos personal sinó assumida per l'assemblea de cada comissió i interessant-se per la informació disponible a nivell de Coordinadora Nacional i de Barcelona Decideix.
Tot seguit es va procedir a la votació de la constitució de la Comissió Ciutadana Organitzadora 'Sant Andreu Decideix', que va ésser aprovada per unanimitat.
El proper dissabte 6 de març tindrà lloc a La Lira la primera assemblea de treball, que es va demanar que fos més multitudinària, amb nous voluntaris aportats per la tasca difusora dels presents, on es començarà a treballar en l'organigrama i l'organització de les Comissions de Treball.
















