Preveu invertir inicialment 25 milions d’euros i crear entorn de 200 llocs de treball

MADRID, 23 (EUROPA PRESS)

El comitè de direcció de la companyia de supermercats Mercadona ha decidit posar en marxa el seu pla d’internacionalització amb l’entrada al mercat portuguès, on invertirà inicialment uns 25 milions d’euros en la instal·lació de quatre supermercats, que obririen les portes el 2019, ha informat la companyia.

La companyia que presideix Juan Roig calcula que es crearan entorn de 200 nous llocs de treball en aquesta primera fase d’expansió. Per a això, la firma té previst iniciar ja els contactes institucionals i tasques en el terreny, així com el procés d’identificació dels emplaçaments més idonis per fer les quatre primeres obertures al país veí.

L’elecció de Portugal per part de Mercadona per iniciar el seu pla d’expansió internacional ha estat determinada per tractar-se d’un mercat pròxim, de proximitat logística, que s’enquadra dins del creixement orgànic i natural de l’empresa.

Per a VilaWeb el vostre suport ho és tot

Sostenir un esforç editorial del nivell i el compromís de VilaWeb, únicament amb la publicitat, és molt difícil. Per això necessitem encara molts subscriptors nous per a allunyar qualsevol ombra de dificultats per al diari. Per a vosaltres aquest és un esforç petit, però creieu-nos quan us diem que per a nosaltres el vostre suport ho és tot.

Podeu fer-vos subscriptors de VilaWeb en aquesta pàgina.

Vicent Partal
Director de VilaWeb