Els secrets amagats als logotips de les marques mundials principals

VilaWeb
Redacció
01.09.2015 - 04:08
Actualització: 31.08.2015 - 23:21

VilaWeb necessita el vostre suport

Aquest diari existeix perquè més de vint mil lectors han decidit que poden i volen pagar cinc euros al mes perquè tots rebeu tota la informació amb accés obert. Però no n’hi ha prou. En necessitem més. Tu ho vols i pots?

Fes-te’n subscriptor aquí.

Els veiem constantment i quotidianament. Però ben sovint de passada i sense fixar-nos-hi gaire. Parlem dels logotips de les marques, institucions i grups mundials principals. Aturar-s’hi, analitzar-los i explicar-ne els secrets i detalls amagats, això proposa el portal de disseny DesignHill, a través d’una interessant pàgina interactiva amb una setantena de grans marques, d’Android a Yamaha, passant per Dove, MasterCard i YouTube.

Entre els logotips analitzats, n’hi ha dos de nostrats i mundialment famosos: el del FC Barcelona i el de Bacardí.

En alguns casos s’expliquen detalls gràfics que passen inadvertits a primer cop d’ull, com al logotip d’Amazon i el del Tour de France. En uns altres casos, informen de detalls relatius a la imatge de la marca no gaire coneguts, com ara que el famosíssim ocellet blau de Twitter es va comprar per tan sols sis dòlars a un banc d’imatges.

Junts encara podem anar molt més lluny. Amb VilaWeb.

Fes-te’n subscriptor i construeix amb VilaWeb el nou diari que els Països Catalans necessiten ara.
Fer-me'n subscriptor
des de 60€ l'any / 5€ el mes
Ara també ens pots ajudar fent una donació única.
Fer una donació
a partir de 10 €

Més notícies