Caudièrs de Fenolhet novament incomunicada

  • Nou robatori de cable a Caudièrs de Fenolhet, que ha deixat aquesta població incomunicada per 17ene vegada en 5 mesos ...>>
    Dt 21 de maig del 2013

VilaWeb

Redacció

21.05.2013 - 06:11

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

La passada nit de diumenge a dilluns, la vila de Caudièrs de Fenolhet ha patit un nou robatori de cable, que els ha deixat aïllats, sense cap mena de comunicació mitjançant la telefonia fixa, tampoc no han tingut cap accés a internet. Així mateix, les comunicacions per telefonia mòbil, eren aleatòries, ja que moltes vegades no s’aconseguia connectar. Aquesta és la 17ena vegada en cinc mesos, que els veïns queden incomunicats, a causa d’aquest robatori de cables.

El batlle del poble, Jean-Pierre Fourlon, es mostra molt enfadat ja que diu que ‘aquesta mena de robatoris són considerats com a simple robatori de metalls i tindrien de ser considerades greus, ja que deixa a tot el poble sense cap mena de comunicació i posa en perill el seu benestar -s més, també prerilla la seguretat ja que si hi ha una urgència medica, no tenen cap mitjà de comunicar amb els serveis sanitaris’.

El batlle recorda que els van prometre instal·lar la fibra òptica, però que malgrat que els pilars ja estan col·locats, encara no han dut la fibra promesa.

Recomanem