Neix elbruc.cat, el butlletí d’informació municipal

VilaWeb

Redacció

06.12.2007 - 11:29

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Aquesta setmana ha vist la llum el primer número de elbruc.cat, el butlletí d’informació municipal editat pel nou equip de govern de l’Ajuntament del Bruc. La publicació, que tindrà una sortida trimestral, abarca informació d’interès pels bruquetans i bruquetanes des de cada regidoria del Consistori, com ara el projecte de reordenació del trànsit del carrer Bruc del Mig, l’Ampliació del Parc Natural o la nova senyalització de l’entorn de……l’Escola Bressol. A més, té una secció dedicada als grups polítics municipals i una altra dedicada a explicar els acords presos en els plens que ja s’han dut a terme.

Segons ha manifestat l’Alcaldessa, Marijó Aubarell, en el mateix butlletí, des de l’equip de govern hi ha la ferma voluntat d’anar millorant-lo mica en mica, introduint-hi colors, ampliant-ne els continguts i fent-la més participativa.

Aquest projecte, pren el relleu de la publicació “El Ressò”, editat per l’anterior Consistori i que va tenir un total de 4 publicacions en tot el mandat. Els dos últims números es van publicar el maig de l’any 2006, i l’abril del 2007 respectivament.

Recomanem