28.11.2013 - 06:00
Els lectors de VilaWeb que ho vulguin poden participar el deu de desembre en un tast especial de cava, organitzat per tastets.cat. Per a participar-hi cal inscriure’s enviant un correu mesvilaweb@partal.cat
Amb aquest taller de tast coneixerem tot allò que és necessari per a gaudir plenament d´un producte tan nostre i festiu com el cava. Quines diferències hi ha entre els bruts i els bruts nature, quines són les millors copes, com hem de conservar-lo, què hem de tenir en compte a l´hora de comprar-lo o quines combinacions gastronòmiques podem fer amb el cava. Aquests són només alguns dels aspectes que tractarem mentre tastem 5 caves, amb criances i caracteritzacions diferents. Tots ells, però, elaborats a partir de varietats de raïm autòctones.
El tast anirà a càrrec de l’enòleg i especialista en anàlisi sensorial Màrius Fuertes. Les places són limitades, per això cal reservar plaça amb antelació enviant un correu a mesvilaweb@partal.cat. El tast es pagarà a Vilaweb el mateix dia.
Dia: dimarts 10 de desembre de 2013
Lloc: Barcelona, seu de Vilaweb. C. Ferlandina 43, baixos
Hora: 20.00 h. Durada: 90’ aprox.
Preu: 15 € (públic general)
Preu amics de Tastets i membres de més Vilaweb: 8 €

