Àngel Ros: ‘Ens fa recança no participar als actes massius de la Diada’

  • Vol que la Via Catalana defensi el dret de decidir · Agrupament Socialista es reunirà el dia 29 per decidir si hi participa o no

VilaWeb

Redacció

13.08.2013 - 13:03

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

‘L’Onze de Setembre és massa important i simbòlic per quedar-nos a casa, al marge dels actes massius que es puguin organitzar’, diu Àngel Ros. En una entrevista a Rac1, el batlle de Lleida i diputat del PSC s’ha referit a la possibilitat que els crítics del partit assisteixin a la Via Catalana cap a la Independència i ha defensat que calia ‘ser capaços de trobar una fórmula que permeti aplutinar moltes voluntats i apostar pel dret de decidir’.

El corrent crític del PSC Agrupament Socialista es reunirà el 29 d’agost per decidir si participen en la cadena humana, i Ros ha explicat que també en parlarien amb els promotors de l’acció. ‘Avui en dia a Catalunya hem de mirar més allò que suma. Focalitzar-ho en l’exercici real del dret de decidir sumaria molts més catalans que no pas l’exercici d’una opció concreta com és la independència’, ha dit Ros, que ha recordat que l’any passat els crítics del PSC van participar a la manifestació de la Diada amb un lema propi. Així, ha considerat que l’Onze de Setembre seria una bona ocasió per reivindicar l’exercici del dret de decidir. 

També ha defensat la postura oficial del seu partit respecte la Via Catalana, recordant que el PSC no era pas independendista, tot i que ha afegit: ‘Però, òbivament, els independentistes no són els nostres adversaris.’

La decisió sobre l’assistència de crítics del PSC a la Via Catalana, el dia 29. 

Recomanem