M.Solsona participarà, diumenge, a l’acte de Barcelona a favor dels centres especials de treball

  • ACUDAM es veurà afectada per les retallades del Govern espanyol

VilaWeb

Redacció VilaWeb Mollerussa

17.05.2012 - 09:11

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, assistirà diumenge, dia 20, a la trobada reivindicativa que es farà a Barcelona convocada per Dincat Federació (Discapacitat Intel·lectual Catalunya) en rebuig a les retallades del Govern espanyol als centres ocupacionals de treball.

Aquestes retallades, presents als pressupostos generals espanyols, significarien per a Catalunya una reducció del 56% respecte l’any passat. L’alcalde hi assistirà, tot i que coincideix amb el darrer dia de la Festa Majora de Mollerussa, per acompanyar i donar suport al centre ocupacional ACUDAM que es veurà directament afectat per aquesta retallada.

Manca de sensibilitat

Solsona qualifica de “insensible i intolerable” aquesta reducció ja que amenaça el futur d’aquests llocs de treball. “Cal que estem al costat de la nostra gent, de les nostres empreses i, sobretot, que apostem per garantir la continuïtat d’aquests centres que ofereixen una sortida laboral i també social a persones amb discapacitat intel·lectual”, ha indicat al mateix temps que s’ha posat a disposició per treballar, tant com alcalde com també en qualitat de diputat al Congrés per CiU, per intentar posar fre a “una decisió ja presa per govern del PP d’Espanya”.

Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Mollerussa.

Recomanem