Com a pare que va just de peles, no tinc cap més remei que portar el crio a aquesta nova escola de música.
No em vaig enterar dels canvis a la direcció fins la última reunió. Des del maig que l'ajuntament,(CIU i ERC), han impossat a aquest triumvirat, pels poders que els electors els hi hem donat democràticament, sense consultar res de res al pares.
Les conec sobradament i tinc el meu dret a dir que no les considero adequades per la direcció. Es el meu parer i si m'ho haguessin preguntar, així els ho hauria dit. No opino de la seva feina de professores, però amb una vegada d'escaldar-se, ja n'hi ha prou.
L'AMPA, no es postula, per tant hi està d'acord, ja se que el president acaba i que algún membre marxa voluntariament, però un AMPA ha de vetllar per la música.
El CONSELL ESCOLAR, es una pantomima de l'Ajuntament, per tant ja ho troba bé.
El pares que hi haurien de dir alguna cosa, sembla que la majoria volen més una escola, tipus futbol Mollerussa que cada dia marxa gent que vol jugar.
Fa pocs dies hi ha hagut un incident davant dels alumnes de professional, que marcara el comportament de la propera escola.
Hi ha hagut professor bons i bon directius, que ara momentaneament marxent.
Encara queden bons pofessors, que podrien ser bons directius, però l'Ajuntament no té les persones adequades per a saber com ha de tirar endavant una Escola de Música.
Aixó no sonarà, hi haurà crits,gargalls,badocs que tindran l'orgull de tenir la seva escola ón no es farà música.
L'ensenyament de la música ha d'estar per damunt de les trifulques polítiques.
CIU i ERC han adoptat la política WERT per l'escola de música!
RespondreInapropiat