Fòrums

Fòrum de Mollerussa

Afegir aportació
  • PARE EMPRENYAT

17.06.2013 23:24

PROPOSTA DE PROTESTA EDUCADA CONTRA ELS CANVIS A L'ESCOLA DE MÚSICA

Per a manifestar la total repulsa a la decapitació de l'escola de música per part dels qui manen a l'ajuntament es podria fer aquestes aquestes accions de protesta pell concert de fi de curs del divendres 21-06-13 :
    -Portar una gorra, tipus publicitat de qualsevol mena al cap.
    -Portar una botella d'aigua petitat i fer tot soroll amb ella una vegada estigui mig buida.
    -Portar un xupa-xups a la boca.
    -Al acabar el concert tothom cridar fort i continuament NOOOOOOOOTOTS
    aPA TOTS A SALVAR A L'ESCOLA DE MÚSICA DE MOLLERUSSA!

RespondreInapropiat
  • El fill dels estafats

14.06.2013 17:16

Aneu em compte

Aneu amb compte!!

Fa ja uns quants mesos que va passar però lamentablement encara no ha acabat.

Aquí em permeto difondre el blog creat per informar a tothom del succeït entre Alfons López Gassó i dos veïns de Mollerussa, els quals van creure tan cegament durant anys en la seva bondat i paraula com a bisbe d'una església disident del Vaticà, que van acabar hipotecant part de la seva vivenda per ajudar-lo en uns suposats problemes econòmics, com després es van anar trobant moltes sorpreses inesperades i sobretot com la bondat que sempre va pregonant difonent aquesta església ha desaparegut totalment per a aquests dos veïns.

Així mateix convido a qualsevol que es trobi en la mateixa situació amb aquest individu a que es posi en contacte, ja que com diuen, l'unió fa la força.

El blog el trobareu a:

http://www.iglesialiberalcatolica.com

RespondreInapropiat
  • Un pare amb dret a parlar

09.06.2013 21:55

ADEU A L'ESCOLA DE MÚSICA QUE FINS ARA HI HAVIA!

Com a pare que va just de peles, no tinc cap més remei que portar el crio a aquesta nova escola de música.
    No em vaig enterar dels canvis a la direcció fins la última reunió. Des del maig que l'ajuntament,(CIU i ERC), han impossat a aquest triumvirat, pels poders que els electors els hi hem donat democràticament, sense consultar res de res al pares.
    Les conec sobradament i tinc el meu dret a dir que no les considero adequades per la direcció. Es el meu parer i si m'ho haguessin preguntar, així els ho hauria dit. No opino de la seva feina de professores, però amb una vegada d'escaldar-se, ja n'hi ha prou.
    L'AMPA, no es postula, per tant hi està d'acord, ja se que el president acaba i que algún membre marxa voluntariament, però un AMPA ha de vetllar per la música.
    El CONSELL ESCOLAR, es una pantomima de l'Ajuntament, per tant ja ho troba bé.
    El pares que hi haurien de dir alguna cosa, sembla que la majoria volen més una escola, tipus futbol Mollerussa que cada dia marxa gent que vol jugar.
    Fa pocs dies hi ha hagut un incident davant dels alumnes de professional, que marcara el comportament de la propera escola.
    Hi ha hagut professor bons i bon directius, que ara momentaneament marxent.
    Encara queden bons pofessors, que podrien ser bons directius, però l'Ajuntament no té les persones adequades per a saber com ha de tirar endavant una Escola de Música.
    Aixó no sonarà, hi haurà crits,gargalls,badocs que tindran l'orgull de tenir la seva escola ón no es farà música.
    L'ensenyament de la música ha d'estar per damunt de les trifulques polítiques.
    CIU i ERC han adoptat la política WERT per l'escola de música!

RespondreInapropiat
  • lluis Manel

07.06.2013 11:25

Ja esta

gracies per les "aportacions" . Ja he apuntat al nen a l'escola. Ara ja puc jugar al "juego de tronos" que hi ha montat. Algu em pot fer cinc centims d'aquesta historia? tant de poder pot tenir el director de l'escola de música?

RespondreInapropiat
  • El Fiscorn

05.06.2013 08:36

L'ESCOLA NO SERÀ DE MÚSICA, SERÀ DE ESCALA EN HI-FI

Fins ara pot-ser es podia apendrer música, a partir d'ara es podrar apendrer ESCALA EN HI-FI, a cantar en coral sense fer llenguatge musical, a fer batucada, a tocar la guitarra elèctrica en el temps que l'AVE tarda anar a Madrid i lo més INRI, a poder cursar a Mollerussa 5 i 6 de grau mitja.

Tot això anant les hores que es vulgui a l'escola.
    Es una novetat de mundo mundial per no apendrer música.

RespondreInapropiat
  • B.T.

05.06.2013 07:54

EMMM

Home, depèn. Per una banda tens un exprofessor que raona amb claretat. Per l'altra un que "com a pare de l'escola de alumnes de l'escola" (sic), troba que "a alguns alumnes els anat bé apendrer música a altres mai en vam apendrer."

Si al teu fill li agrada la música, em sembla que ho tens fàcil. Oi que el nen aprèn a escriure amb claredat?

Pero aprenent o no?

Lluis Manel 04.06.2013 22:27

Teniem pensat fer anar al nen a l'escola de música, però entre uns i altres m'esteu liant.....els nens, al marge de tripijocs de poder i demes aprenent musica o no?

RespondreInapropiat
  • Lluis Manel

04.06.2013 22:27

Pero aprenent o no?

Teniem pensat fer anar al nen a l'escola de música, però entre uns i altres m'esteu liant.....els nens, al marge de tripijocs de poder i demes aprenent musica o no?

RespondreInapropiat
  • Lo pages de la mandolina

03.06.2013 08:35

LA DECREPITUT DE L'ESCOLA DE MÚSICA

Senyor exprofessor en qui mon viviu!
    Des de fa anys que com a pare de l'escola de alumnes de l'escola he viscut diferents encers o desastres, però la meva opino es tan o més vàlida que la teva, doncs a mi em tocarà passar-ho i a tú no.
    Si tu ho trobes bé perfecte. Jo ho trobo malment i desatros.
    L'Ajuntament, el coordinador, les tres persones que estàn a la direcció, solament guardent cadira, sou i poder. L'Escola de Música es el seu instrument i prou.
    El millor que es podria fer es tancar-lai que cadascú anés a les 2 úniques escoles que queden realment a la provincia de Lleida.
    L'Escola de Música porta el nom d'un bon i renombrat músic. Com ell amb els més de vint-i-cinc anys ni han hagut ún més. A alguns alumnes els anat bé apendrer música a altres mai en vam apendrer.
    A partir d'ara NO ES PODRAR APEDRER MÚSICA.
    Serà l'escola de música del XIM-PUM.

RespondreInapropiat
  • B.T.

01.06.2013 20:26

Algú? Què bé!

Fa molt de temps que l'Escola de Música és l'epicentre d'un terratrèmol d'intensitat 0,0002 en l'escala de Ritcher. Agraeixo immensament una veu com la teva. M'agradaria molt que els que defensen una opinió contrària fessin veure que saben de què parlen. Per poc que puguin, naturalment.

Rèquiem per l'EMMM?

exprofessor 01.06.2013 17:42

Opinions com la teva demostren que la gent pot parlar de tot sense saber de res. Vincular les diverses direccions de l'Escola de Música amb els partits polítics de torn que governen Mollerussa demostra que tens un desconeixement absolut (i molt preocupant si ets pare) del que és i ha estat l'Escola de Música. En aquesta hi he treballat molts anys i sé de què parlo. Pots dir el mateix? Has format part de les seves estructures internes (Consell Escolar, AMPA) per corroborar aquestes afirmacions? Saps com funcionen els claustres dels centres docents per dir que l'Ajuntament posa a dit les direccions?
    Si tens ganes de bregar contra els de CiU i d'altres formacions polítiques hi tens tot el dret (la política té això) i ho entenc. Ara bé, deixa de banda les direccions (actuals i passades), els professors de l'Escola i també valoracions molt subjectives i "a grosso modo" sobre la bondat o encert de la seva feina al capdavant (de la qual molt probablement no en saps res). Què no tenim memòria i ja no recordem (o no volem recordar) com estava l'Escola abans d'arribar la direcció segons tu "sobradament coneguda" i que ho "fan més malament que bé"? Afortunadament les hemeroteques hi són per alguna cosa. Documenta't.
    Punt i a part mereix el teu comentari sobre voler decidir els pares el tipus d'Escola de Música que voleu. Altre cop desconeixement absolut. Només vosaltres? Potser millor tota la comunitat educativa, oi? Doncs ho tens molt fàcil: entra al Consell Escolar (s'hi pot presentar tothom, fins i tot tu!) i aporta les idees que creguis convenients sobre com enfocar el futur de l'Escola, JUNTAMENT amb professors, equip directiu i responsables de l'Ajuntament que ja en formen part.
    Amb tu al capdavant sí que tindríem l'Escola del XIM PAM PUM!

RespondreInapropiat
  • exprofessor

01.06.2013 17:42

Rèquiem per l'EMMM?

Opinions com la teva demostren que la gent pot parlar de tot sense saber de res. Vincular les diverses direccions de l'Escola de Música amb els partits polítics de torn que governen Mollerussa demostra que tens un desconeixement absolut (i molt preocupant si ets pare) del que és i ha estat l'Escola de Música. En aquesta hi he treballat molts anys i sé de què parlo. Pots dir el mateix? Has format part de les seves estructures internes (Consell Escolar, AMPA) per corroborar aquestes afirmacions? Saps com funcionen els claustres dels centres docents per dir que l'Ajuntament posa a dit les direccions?
    Si tens ganes de bregar contra els de CiU i d'altres formacions polítiques hi tens tot el dret (la política té això) i ho entenc. Ara bé, deixa de banda les direccions (actuals i passades), els professors de l'Escola i també valoracions molt subjectives i "a grosso modo" sobre la bondat o encert de la seva feina al capdavant (de la qual molt probablement no en saps res). Què no tenim memòria i ja no recordem (o no volem recordar) com estava l'Escola abans d'arribar la direcció segons tu "sobradament coneguda" i que ho "fan més malament que bé"? Afortunadament les hemeroteques hi són per alguna cosa. Documenta't.
    Punt i a part mereix el teu comentari sobre voler decidir els pares el tipus d'Escola de Música que voleu. Altre cop desconeixement absolut. Només vosaltres? Potser millor tota la comunitat educativa, oi? Doncs ho tens molt fàcil: entra al Consell Escolar (s'hi pot presentar tothom, fins i tot tu!) i aporta les idees que creguis convenients sobre com enfocar el futur de l'Escola, JUNTAMENT amb professors, equip directiu i responsables de l'Ajuntament que ja en formen part.
    Amb tu al capdavant sí que tindríem l'Escola del XIM PAM PUM!

REQUIEM PER L'ESCOLA DE MÚSICA DE MOLLERUSSA

Lo Pages de la Mandolina 26.05.2013 11:36

REQUIEM PER L'ESCOLA DE MÚSICA DE MOLLERUSSA

L'Ajuntament de Mollerussa ha possat a la direcció, cap d'estudis i secretaria acadèmica, a tres persones sobradament conegudes per tots.
    La crisi no justifica possar a persones que en el seu dia ja vam fer, més malament que bé, el que els havien manat que s'havia de fer. Segones part , no solent a ser mai bones, sobretot quant les primeres ja no ho van ser.
    L'Ajuntament sembla no recordar-se que no fa massa temps, les actituts deliberadament més haviat dictatorials, del llavors alcalde Toni Bosch i el primer tinent d'alcalde Marc Solsona va costar a ells i a CIU.
    Ara, com podia ser d'altra manera, han tornat a actuar igual.
    Pel que sembla CIU a elegit a dos i ERC a una.
    Així no es pot ensenyar música.
    Els pares hem de saber el que volem i poder decidir quin tipus d'escola volem perque a partir d'ara, si no canvien les coses tindran l'escola del XIM PAM PUM !.

RespondreInapropiat

1/930>