Notícies
Dissabte 04.02.2012 10:21
Autor/s: Redacció VilaWeb Mollerussa
Una seixantena de participants al Campionat Solidari del Joc de la Botifarra
Organitzat pel Centre d'Iniciatives Solidàries Angel Olarán
Més de seixanta parelles van participar en el II Campionat Solidari del Joc de la Botifarra organitzat pel Centre d'Iniciatives Solidàries Angel Olaran de Mollerussa al restaurant Resquitx de Golmés.
La trobada va servir per recaptar fons pel projecte del missioner Angel Olaran aWukro (Etiòpia). Les tres primeres parelles classificades foren Joan Porcada i Jordi Leon, de Vic; Xavier Fonoll i Pere Prats d’Andorra i Jaume i Pepe de Tarragona.
Els assistents van tancar el Campionat Solidari amb una botifarrada per berenar. Es van repartir premis per les deu primers parelles a més d'obsequis per a tots els participants. També es van fer diferents sorteigs entre els assistents.
A més del propi Resquitx també es va comptar amb la col·laboració de Tallers Antonio Miquel, Hort Calvís, Àlex Joier, Tallers Haro Caelles, restaurant Mes-Gold, restaurant La Rosaleda, Prefabricats Pujol i Zulima Gonzalez.
Us recordem que podeu comentar aquesta notícia o qualsevol tema relacionat amb el municipi al Fòrum de Mollerussa.
















