l’#acampadasbd començarà avui

  • En només 10 hores, una convocatòria de Facebook va aconseguir aplegar 200 persones davant l'Ajuntament que van resoldre acampar avui

VilaWeb
VilaWeb

Redacció

20.05.2011 - 11:51

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Ja tenen web, twitter -el hashtag és #acampadasbd-, facebook, un vídeo per convocar la gent i avui començaran a retransmetre l’acampada per ràdio en streaming. En 4 hores llargues de reunió, van acordar constituir fins a quatre comissions -activitats, jurídica, comunicació i logística- les propostes de les quals van ser a darrera hora aprovades a l’assemblea. Avui a les nou del vespre es farà un cassolada seguint la convocatòria de la majoria de municipis, i seguidament es reprendrà l’assemblea amb els convocants ja acampats.

Diverses entitats van expressar el seu suport a la mobilització ahir, com la FAV, la FAIV, el Casal Cubà de Sabadell -que va posar a disposició dels acampats el seu local- i Ràdio Trama, que avui cedirà la seva estació de radiodifussió per FM i internet per convertir-la en la RàdioAcampada.

Sense sostre

Un dels participants de l’assemblea, metge que cedeix un espai privat a algunes de les persones sense sostre de Sabadell, va denunciar que l’alcalde de la ciutat afirmi repetidament que no hi ha indigència a Sabadell, quan ell en coneix més d’una vintena. Per visibilitzar aquest problema va proposar que els que ho vulguessin s’integressin a l’acampada a partir d’avui mateix, proposta que va ser rebuda amb una forta ovació dels assistents

 

Enllaços
Array

Recomanem