Notícies

Dissabte  21.11.2009  06:00

Dimiteix la responsable d'Urbanisme de Santa Coloma de Gramenet

Carme Moraira presenta la dimissió en vist de 'la política urbanística' de l'ajuntament i 'dels esdeveniments' · Tot i ser tinent-batlle segon i supervisora de Dobarco, es va indignar per la imputació de Bartomeu Muñoz en el cas Pretòria

 

La regidora i tinent-batlle de Serveis Urbanístics de Santa Coloma de Gramenet, Carme Moraira, va presentar ahir la dimissió a la nova batllessa, Núria Parlon. Segons un comunicat del consistori, Moraira dimiteix 'per la política urbanística portada a terme i pels fets esdevinguts'. El nom de Carme Moraira va sonar per a substituir Bartomeu Muñoz a la batllia, però finalment va imposar-se Núria Parlon.

També cal recordar que, en una entrevista amb el programa '30 minuts' de TV3, Moraira va mostrar-se 'indignada', 'consternada' i amb 'molta ràbia' per la presumpta vinculació de Muñoz en la trama de corrupció urbanística que investiga el jutge Baltasar Garzón. 'El nostre alcalde ha passat de ser un company a ser un presumpte delinqüent. Encara s'ha de demostrar, però hi ha moltes proves que sigui així', va dir aleshores.

Moraira era regidora de Serveis Territorials i l'encarregada de supervisar Manuel Dobarco, ex-regidor d'Urbanisme imputat en el cas Pretòria i actualment en presó provisional. Va ser una de les persones de confiança de Muñoz i va avalar la política urbanística de l'ex-alcalde; una política que ara l'ha empès a presentar la dimissió.

Però Moraira no és l'única que ha deixat el càrrec aquests últims dies. Núria Parlon ja ha destituït tres alts-càrrecs de l'ex-alcalde Muñoz: Lluís Falcón, director gerent de Porjectes; Albert Gadea, director gerent de Planificació i Recursos; i Pascual Vela, director gerent de Serveis i un dels que fou imputat pel jutge Garzón.