L’OCB d’Inca entrega els tradicionals Premis de Maig

  • Els guardons van dirigits a persones o entitats que han treballat en defensa de la llengua i cultura catalanes

VilaWeb

Redacció

28.05.2013 - 15:02

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El Centre Bit d’Inca ha acollit, aquest diumenge passat, l’acte de lliurament dels Premis de Maig, que organitza cada any l’OCB d’Inca amb la finalitat de guardonar diferents persones o entitats que han treballat en defensa de la nostra llengua i cultura. Aquests premis celebren enguany la setzena edició. 

Llistat de premiats

El Premi Berenguer d’Anoia, que premia persones o entitats que han contribuït a la dinamització sociocultural d’Inca, es va concedir a Antònia Santandreu i Malén Cirer pel seu programa escolar ‘El poeta del mes’.

El Premi Miquel Duran i Saurina, que premia persones o entitats que s’hagin distingit per la seva contribució a la normalització lingüística en el món de la comunicació, va ser concedir a Llorenç Cloquell, conegut també pel Màgic Cloquell.

El Premi Fra Miquel Colom, destinat a persones o entitats que s’hagin destacat en la recerca i/o divulgació de la nostra cultura en un determinat àmbit social o del coneixement, a Miquel Duran i Ordinyana.

El Premi Pau Casesnoves, adreçat a persones o entitats que hagin contribuït a la reivindicació o a la promoció de les nostres senyes d’identitat, s’atorgà al grup de música Taverners.

El Premi Pere Joan Llabrés, adreçat a persones o entitats que s’han destacat per la seva contribució a l’estudi, la conservació o la promoció del patrimoni arqueològic, artístic o cultural de Mallorca, es concedí a Guillem Morro Veny.

Finalment, el Jurat dels Premis de Maig atorgaren una menció especial a l’ AMPA del CEIP Miquel Duran i Saurina.

L’acte comptà amb les actuacions del conjunt de música popular Al-Mayurqa i els guardonats, Taverners i el Màgic Cloquell.




Recomanem