26.10.2011 - 10:39
El proper dilluns 31 d’octubre l’Espai Jove organitza una castanyada amb actuacions musicals i un sopar de tardor. I pels dies 28 i 29 d’octubre s’ha preparat un taller de panallets.
El taller de panallets es realitzarà els dies 28 i 29 d’octubre, a partir de les 5 de la tarda a l’Espai Jove, i és totalment gratuït. Un cop elaborats, els panallets es guardaran en frigorífic i es couran el mateix dilluns per portar-los a la festa acabats de fer.
Pel que fa a la Castanyada Jove, aquesta començarà a partir de les 9 del vespre del dilluns 31 d’octubre. Al CC Calisay no hi faltaran ni les castanyes cuites, ni els panellets, ni la ratafia. I tot plegat ben acompanyat amb les actuacions musicals dels LÁD CÚIG d’Arenys de Munt i amb la presentació de la nova maqueta dels arenyencs ESCO-T, en “Voz Alta”.
Això sí, l’entrada a la festa tindrà el preu de 3 euros que es poden convertir en no res si s’hi va vestit de castanyer o de castanyera!
Apa, doncs, cantem tots plegats: “Quan ve el temps de menjar de castanyes, la castanyera, la castanyera…” I us deixem un tast dels dos grups que podreu escoltar durant la Castanyada Jove: