Una sentència que deixa clar de què tracta el cas Borràs
Hi ha massa elements estranys perquè ningú es puga limitar a apartar la vista i repetir acríticament la cantarella de la corrupció.
Les principals empreses de joguines s'han compromès a no emetre anuncis infantils basats en prejudicis de gènere
L’accés al micròfon i el seguiment de les nostres cerques, dos punts clau per a entendre la publicitat feta a mida
Un informe del CAC mostra que es fomenta el consum excessiu de productes no saludables i se l'associa a actituds de sedentarisme
L’aparició de menors en anuncis, sèries i pel·lícules és sovint objecte de controvèrsia en l’actualitat
El gran poder de decisió dels infants a l’hora de comprar els converteixen en el target ideal per a moltes empreses
Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de Vilaweb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure’n els avantatges.
S'ha afegit la noticia a Favorits.