23.05.2012 - 17:42
Dilluns passat, la Mancomunitat va aprovar els pressupostos de 2012, amb el vot en contra únicament d’EUPV. La formació ha explicat la decisió d’oposar-se al pressupost de l’ens comarcal perquè ‘no aporta cap solució ni cap proposta […] al greu problema de l’atur’, i perquè no hi ha cap referència al ‘conflicte’ amb el consorci de la Conselleria d’Urbanisme i Medi Ambient pel Pla Comarcal de Minimització de Residus.
També la rebaixa del 5% dels sous dels treballadors que denuncia el partit d’esquerres es troba, segons la nota de premsa emesa, entre els motius per oposar-se a la proposta presentada, així com el fet de mantenir el que consideren ‘privilegis dels membres de la Junta de Govern’ amb una partida de 25.000 euros destinada a l’assistència a reunions.
Quant al deute actual de la Mancomunitat, EUPV havia proposat de plantejar a Diputació una quitança del 50% i liquidar-la en 10 anys. El pla aprovat, però, és de cancel·lar els 2.700.000 euros íntegres en 25 anys.