Cap de setmana amb temperatures negatives a Catalunya Nord

  • Ds. 4 de febrer del 2012 (matí)
    L'hivern a arribat, i de quina manera... Aquest cap de setmana s'espera que també arribi la neu a casa nostra ...>>

VilaWeb

Redacció

04.02.2012 - 06:14

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

A més de les baixes temperatures, cal recordar que la tramuntana bufa i això fa que la sensació de fred sigui més gran. Ahir per exemple va arribar a bufar 100 quilometres /hora. S’espera que aquest cap de setmana encara baixin un poc més sobretot a muntanya, on ahir per exemple, van arribar als – 13 ° a Angostrina; -7 ° als Angles, encara que a la nit de dijous a divendres van arribar a -18°; – 8° a Prats de Molló; – 6° a Prada; – 3° a Perpinyà; – 2° C a Cotlliure.

Unes temperatures baixes però que encara no han batut el record que estan en l’hivern de 1956.

Per avui, les temperatures continuaran baixant, fins arribar als -4 ° al litoral i a la Plana del Rosselló, -8° a Vernet; -7° a Eus. La tramuntana tampoc s’afebleix, amb ràfegues entre 80 i 100 km/h, i fins i tot més al Cap Bear.

Ahir els bombers han efectuat una desena d’intervencions, degudes al vent , ja que alguns plafons i antenes van caure, i altres amenaçaven de fer-ho. Consulteu Météo France , i si teniu que sortir, abrigueu-vos bé.

Recomanem