Notícies

Dimarts  24.01.2012  08:02

Autor/s: Carme Farnell Barqué, meteoròloga

Previsió del Temps 12.1.2012

Per Carme Farnell Barqué, meteoròloga

 

A primera hora del matí i fins a migdia hi haurà boires a la plana de Vic i també a la zona de Ponent. La resta del dia i a la resta del país farà sol amb alguns núvols al Pirineu. Bufarà tramuntana forta a l’Alt Empordà i mestral moderat a les Terres de l’Ebre durant el matí.

Les temperatures baixaran tan les mínimes com les màximes.

Previsió meteo 25.1.2012

 

Les boires es repetiran a les planes i fondalades de l’interior. A diferència del dia anterior es formarà a més indrets i aguantaran més a la zona de Ponent.

Les temperatures continuaran baixant, tan les mínimes com les màximes.

 

Previsió meteo 26.1.2012

 

Continuarem tenint un temps molt i molt tranquil però a la espera d’un borrasca que ha de portar temperatures més baixes. Al llarg del dia reapareixeran les boires a les planes i fondalades de l’interior que es trencaran a partir de mig matí, excepte a Ponent. La resta del dia farà sol.

Les temperatures no experimentaran canvis.