Previsió del Temps 20.1.2012

  • Per Carme Farnell Barqué, meteoròloga

VilaWeb
VilaWeb

Carme Farnell Barqué, meteoròloga

20.01.2012 - 10:10

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

Passarà un front fred que afectarà el Pirineu però no la resta de Catalunya. Així que parlarem de temps inestable al Pirineu on hi precipitarà, sobretot a la cara nord. La cota de neu rondarà els 2.000 metres a primera hora del matí baixant fins als 1.200 metres al final de la jornada. Al terç nord-est el cel estarà força ennuvolat però no hi haurà precipitacions. A la resta del país el cel estarà enteranyinat per núvols prims.

Independentment a primera hora es formaran boires a les comarques interiors que s’aniran trencant arreu durant el matí ja que bufarà vent de mestral, més intens als dos extrems del territori i especialment durant la tarda.

Les temperatures aniran baixant al llarg dia, així que serà al final del dia quan es registraran les temperatures més baixes del dia.

Previsió meteo 21.1.2011

 

Començarem el cap de setmana amb temps estable. A primera hora hi haurà restes de núvols al Pirineu i boirines a les valls. A mesura que avanci el matí s’imposarà l’ambient assolellat arreu, malgrat que al final del dia reapareixeran els núvols al Pirineu.

Les temperatures a primera hora seran lleugerament més baixes mentre que les màximes seran més altes.

 

Previsió meteo 22.1.2011

 

Acabarem el cap de setmana amb temps estable. Dominarà el sol, tot i que a primera hora i fins a mig matí hi haurà boires a les planes i fondalades de l’interior.

Les temperatures pujaran lleugerament, tan les màximes com les mínimes.

Recomanem