S’ha mort el sociòleg valencià Vidal Beneyto

  • S'havia distingit internacionalment pels seus estudis sobre comunicació, cultura i mundialització · Es va morir ahir, amb vuitanta anys, a París

Redacció

17.03.2010 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El catedràtic de sociologia valencià Vidal Beneyto va morir ahir a París als vuitanta anys. Nascut a Carcaixent (Ribera Alta) el 1929, va estudiar filosofia, sociologia i dret a la Universitat de València i a la Complutense de Madrid, on es va doctorar en dret. Després d’ampliar estudis a les universitats de la Sorbona de París, de Cambridge, de Heidelberg i de Frankfurt, va ser catadràtic de sociologia de la Complutense de Madrid i, més endavant, secretari de l’Agència Europea de la Cultura de la UNESCO.

També fou investit doctor honoris causa per la Universitat de València pels seus treballs sobre sociologia del coneixement i la cultura.

La seva labor acadèmica i intel·lectual va centrar-se en la comunicació, en la cultura i la mundialització, i en el desenvolupament comunitari europeu.

Enllaços
Array

Recomanem