Notícies
Dilluns 15.03.2010 00:11
Tornen les falles d'Ontinyent
Els juniors de Sant Josep ja han plantat el seu monument
Per quart any consecutiu, l'artista faller d'aquesta XXXVII edició ha sigut José Sanchis Izquierdo, artista faller de Gandia que enguany s’ha consolidat a la ciutat de València amb la plantà de tres monuments, un de primera categoria a la falla Ceramista Ros. La temàtica d'enguany està relacionada amb el món de la música, amb un monument rematat per una gramola amb les caricatures de Mozart i Bethoven
Després de la Crida en el pati de la parròquia de sant Josep, es va difondre pels diferents carrers del barri, acompanyats per la banda de música. Per a acabar, es va obsequiar els assistents amb un tros de pastís de xocolata.
Per al dia de Sant Josep i el dissabte 20 de març hi ha previstes diferents activitats amb un total de 82 barracons amb diversos jocs, juntament als actes tradicionals i la crema del monument.
















