Notícies

Divendres  15.01.2010  15:06

El govern espanyol no desmenteix haver vist el vídeo dels cooperants

El Mundo publica avui que el CNI ha tingut accés a un vídeo on els tres segrestats apareixen en bon estat de salut

 

La vice-presidenta del govern espanyol, Maria Teresa Fernández de la Vega, no ha volgut desmentir la informació que portava avui el diari El Mundo i que afirmava que el govern espanyol havia visionat un vídeo on apareixien els tres cooperants catalans segrestats a Mauritània fa un mes i mig.

Segons la informació, al vídeo apareixien els tres cooperants en bon estat i un d'ells, Albert Vilalta, amb la cama enguixada. Al-Quaida al Magreb Islàmic hauria enviat el vídeo a les autoritats de Mali, segons El Mundo.

L'ONG Barcelona Acció Solidària ha rebut amb prudència la informació i roman a l'espera que el Ministeri d'Afers Estrangers confirmi la seva veracitat. De moment, però, el govern espanyol s'ha limitat a no desmentir-la.