President Illa: dos anys lamentablement perduts
La Generalitat de Catalunya té un president que no té projecte per al país, cosa que ell no ha amagat mai, però tampoc no té la coartada d'administrar-lo bé, que era l'única cosa que havia promès
Reflexions sobre la desinformació en un any de pandèmia
El decret d'estat d'alarma de Pedro Sánchez no atura la feina · Responem als dubtes sobre la situació creada
La decisió s'ha pres amb efecte immediat per contenir el brot que s'ha declarat a l'Hospital d'Igualada
«Els nostres governs sembla que no han interioritzat que tenen les competències de sanitat i les han d'exercir amb plena autonomia per a defensar la salut dels ciutadans»
El coronavirus és cap malaltia? · Què vol dir 'Covid-19'? I 'SARS-CoV-2'?
Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de Vilaweb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.
S'ha afegit la noticia a Favorits.