El PP fa el seu congrés en un clima de protestes contra Bauzá

  • El batlle de Santanyí, Miquel Vidal, substituirà Miquel Ramis a la secretaria general

VilaWeb

Redacció

01.06.2012 - 06:00

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

El XIV congrés del Partit Popular de les Illes arriba avui en plena contestació de la política lingüística i de les retallades del govern de José Ramón Bauzá. El president popular serà reelegit en un congrés sense candidatures alternatives; solament el batlle de Santanyí, Miquel Vidal, substituirà l’actual secretari general Miquel Ramis. Les veus discordants del partit, com la del batlle de Manacor, Antoni Pastor, han optat per no presentar batalla.

Bauzá encara no ha revelat el nom del portaveu del partit ni el del coordinador, i aquesta és l’única incògnita d’un congrés que serà de tràmit. De fet, el suport que Bauzá té dins el partit solament podrà deduir-se del vot en blanc o de l’abstenció dels delegats al congrés.

El president del govern balear fa un any que va aconseguir el càrrec i des d’aleshores el malestar no para de créixer a les Illes, per causa de les retallades i dels atacs a la llengua. I la protesta permanent és tal que ha impedit que Bauzá pogués entrar a Sóller. També ha tingut per conseqüència la detenció d’uns quants manifestants.

Recomanem