Notícies
Divendres 03.02.2012 05:45
Noves comunes reben la classificació de 'catàstrofe natural'
Ahir dijous, el Journal Officiel va publicar la llista de les comunes nord-catalanes que beneficiaran de la classificació de 'Catàstrofe Natural' (pel novembre) ...>>
Dv. 3 de febrer del 2012
Aquesta classificació és conseqüència de les inundacions per les pluges i les esllavissades del passat 21 de novembre a Catalunya Nord. Cal recordar que moltes comunes van veure afectades, com per exemple Perpinyà o Sureda. Ara, segons es pot llegir al Journal Officiel (de l'estat), a les 21 comunes que ja estaven classificades s'han afegit El Voló, Cabestany, Cornella de Vercol, Espirà de l'Aglí i Òpol- Perillós. Però també n'hi han dues que no han aconseguit aquesta declaració, són El Barcarès i Sant Llorenç de la Salanca.
Els habitants de totes les comunes afectades per aquesta declaració tenen, ara, 10 dies per acostar-se a la seua companyia d'assegurances, per fer-se indemnitzar.
















