Notícies

Dijous  15.04.2010  12:57

El concurs musical Sirena 2010 es farà a Sant Boi, Calldetenes i Sant Quirze

La final es farà a Sant Quirze el 19 de juny

 

El Consell Comarcal d'Osona ha fet públics els grups que participaran al concurs Sirena 2010, que celebrarà els seus concerts gratuïts els propers mesos de maig i juny a Sant Boi de Lluçanès, Calldetenes i Sant Quirze de Besora.

Així, a Sant Boi de Lluçanès – 15 de maig de 2010 a les 23.30h - concursaran en semifinals els grups:

The Double Shame (Torelló) – Estil: Rock / New Age
Salces & Lyra (Montesquiu) – Estil: Soul / Hip-Hop
Carrouages (Sant Bartomeu del Grau – Vic) – Estil: Indie / Rock
Intifada (Gurb) – Estil: Ska / Rock

 

A Calldetenes – 29 de maig de 2010 a les 23.30h - participaran a les semifinals els grups:

Absolut (Vic – Olost) – Estil: Pop / Rock
Aftergame (Santa Eugènia de Berga) – Estil: Hip-Hop
Ice World (Lluçanès) – Estil: Rock
Fulleggs Rhythm (Taradell) – Estil: Jazz / Funk / Rock

 

I a Sant Quirze de Besora, – 19 de juny de 2010 a les 23.30h - se celebraran les finals del concurs, i tocaran en directe els 4 grups que hagin estat seleccionats dels dos concerts anteriors.

Les votacions les emetran 3 jurats que seran presents als concerts en directe, més el vot que podrà emetre el públic assistent als concerts a través d'una butlleta de votació que l'organització posarà a disposició del públic dels concerts.

S'ha informat que el Consell Comarcal d'Osona, posa a disposició dels joves de la comarca el servei de BUS NIT de tornada des de tots els municipis dels grups participants (abans esmentats).

L’oragnització del concurs Sirena vol agrair l'assistència a l'acte als grups del concurs Sirena, així com als mitjans de comunicació que han assistit a l'acte, i els emplacem a tots ells i al públic en general a assistir als concerts organitzats.