Arxiu
26.06.2017

Piragüisme.- El pregó de Saúl Craviotto i la mascota Cobi de Barcelona’92, protagonistes del 81è Descens del Sella

El pregó que oferirà el quadruple medallista olímpic Saúl Craviotto i la presència de la mascota Cobi dels Jocs Olímpics de Barcelona'92, dels quals se celebren 25 anys, en el seu cartell seran els protagonistes de la 81a edició del Descens Internacional del Sella, que es disputa el 5 d'agost i que s'ha presentat aquest dilluns a la seu del Comitè Olímpic Espanyol (COE).

26.06.2017

Educació recorrerà al TS la suspensió del plurilingüisme i demana un informe per a les instruccions d’inici de curs

La Conselleria d'Educació ha encarregat un informe jurídic a l'Advocacia de la Generalitat per a delimitar amb exactitud les mesures que cal emprendre per a donar compliment a la decisió del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV) de mantindre la suspensió cautelar del decret de plurilingüisme. Serà a partir d'este document quan es determinaran les instruccions d'inici de curs i es remetran en els centres educatius durant les pròximes setmanes, ha informat el departament que dirigix Vicent Marzà.

26.06.2017

Bravo diu que si el CGPJ “no mou fitxa”, la Comunitat proposarà un altre sistema per a evitar col·lapse en clàusules sòl

La consellera de Justícia, Gabriela Bravo, ha assegurat este dilluns que si el Consell General del Poder Judicial (CGPJ) o el Ministeri de Justícia "no mouen fitxa", la Comunitat Valenciana proposarà un altre tipus de sistema per a evitar el col·lapse en els jutjats que porten les demandes de les clàusules sòl després de l'especialització que s'ha produït.

26.06.2017

Treballar l’empatia en adolescents contribuïx a previndre comportaments delictius, segons investigadores de la UV

Les investigadores Anna Llorca, Elisabeth Malonda i Paula García, del Departament de Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics de la Universitat de València (UV), conclouen que la gestió de les emocions en adolescents és important per a poder controlar el comportament agressiu, i així dominar la potencial delinqüència. L'estudi, publicat en dos articles, apunta la importància d'introduir en els centres educatius programes d'intervenció que fomenten l'habilitat d'autogestionar estos estats emocionals i treballar l'empatia.