Senyors diputats: sou allò que voteu
En un any diguem-ne normal, la cosa més important que vota un diputat és el pressupost i és en el pressupost on es reflecteix el model de país que vols i la proposta que fas als ciutadans. La resta és xerrameca
Imatge de satèl·lit d’Ucraïna el novembre del 2022. La guerra ha causat talls generalitzats del subministrament elèctric a gran part del país. Fotografia: NASA.
El president de la Generalitat, Pere Aragonès, i el cap del PSC, Salvador Illa, se saluden al Palau de la Generalitat abans de la signatura de l’acord per a aprovar el pressupost. Fotografia: Andreu Dalmau.
El president Carles Puigdemont i el seu advocat, Gonzalo Boye, compareixen davant els mitjans de comunicació després de la sentència del TJUE sobre la situació dels exiliats. Fotografia: EFE/ Leo Rodríguez.
La comitiva dels ‘zanpantzar’ fa sonar les enormes esquelles a la plaça d’Ituren, al País Basc. El carnaval sembla que es remunta a un antiquíssim ritual per a espantar els mals esperits i protegir els camps. Fotografia: Jesús Diges.
El concurs de menjar calçots és un dels grans atractius de la Gran Festa de la Calçotada de Valls, que ha recuperat el públic d’abans de la pandèmia. El guanyador ha estat el barceloní Adrià Wegrzyn: n’ha ingerits 221. Fotografia: Ariadna Escoda.
Moltes protestes als Estats Units arran que les autoritats de Memphis han fet públic el vídeo que mostra l’agressió de cinc ex-policies a Tyre Nichols, un noi negre de vint-i-nou anys mort el 10 de gener per les ferides que li van causar els agents. El vídeo mostra cinc agents, també afroamericans, colpejant el jove […]