04.08.2025 - 17:42
|
Actualització: 05.08.2025 - 07:40
Neix el Calçofest, un nou festival musical i gastronòmic que servirà per donar el tret de sortida a la temporada de calçotades a Valls. La jornada tindrà lloc el dissabte 22 de novembre i començarà al matí amb espectacles multidisciplinaris gratuïts, com la dansa, la màgia o el circ, al centre de la ciutat. A la tarda, el protagonisme serà pel macroconcert, de pagament, a l’aparcament de l’Hort del Carme.
El cartell el conformen Figa Flawas, The Tyets, Buhos, La Fúmiga, Els Catarres, Ginestà, Les Que Faltaband, Maria Jacobs i DJ Trapella. L’esdeveniment comptarà també amb una calçotada popular que tindrà lloc al centre de la ciutat, i els restaurants s’hi sumaran amb ofertes especials.
El Calçofest és el nou festival organitzat per la sala Redstar de Valls i Boom Boom Produccions. Les entrades per al Calçofest s’han posat a la venda aquest mateix dilluns 4 d’agost.