Un jutge autoritza la dació en pagament de la casa natal de Velázquez per deute de Victorio i Lucchino

  • El jutge del Mercantil número 1 de Sevilla ha autoritzat la dació en pagament de la casa natal del pintor Diego Rodríguez de Silva y Velázquez a una entitat bancària per saldar el deute hipotecari que mantenen amb la mateixa una empresa dels dissenyadors andalusos Victorio i Lucchino en fase de liquidació després d'haver estat declarada en concurs voluntari de creditors el gener del 2013.

VilaWeb
08.02.2017 - 11:06

SEVILLA, 8 (EUROPA PRESS)

El jutge del Mercantil número 1 de Sevilla ha autoritzat la dació en pagament de la casa natal del pintor Diego Rodríguez de Silva y Velázquez a una entitat bancària per saldar el deute hipotecari que mantenen amb la mateixa una empresa dels dissenyadors andalusos Victorio i Lucchino en fase de liquidació després d’haver estat declarada en concurs voluntari de creditors el gener del 2013.

En un acte datat del dia 7 de febrer, al que ha tingut accés Europa Press, el jutge Eduardo Gómez López accepta el pla de liquidació de l’empresa V&L Costura, Diseño y Moda S. a. després de ser declarada en concurs voluntari de creditors el 2013.

Així, el jutge autoritza la dació en pagament sol·licitada per l’administració concursal de la casa natal de Velázquez i d’un altre habitatge annex per salvar el deute que mantenen els dissenyadors.

La casa natal de Velázquez, on el pintor va néixer l’any 1599, es troba situada en el número 4 del carrer Padre Luis María Llop, mentre que l’habitatge annexa, on els modistes han tingut el seu estudi-taller, es localitza en el carrer Sales y Ferré número 12 de la capital sevillana, segons han informat fonts del Tribunal Superior de Justícia d’Andalusia (TSJA).

D’igual manera, i en el referit acte, el magistrat també ordena la cancel·lació de “totes les càrregues registrals” que pesaven sobre les finques a instàncies d’altres creditors, en concret Golden y Desarrollos S.L., Chav S.A., l’Agència Tributària, Difusión Velilla S.L., la Tresoreria General de la Seguretat Social, Nin de Selezione S.L., Aifos Arquitectura y Promociones Inmobiliarias S.A. i María de Gracia Hinojo Najas.

Ens ajudeu a fer un plató?

Fem una gran inversió per a construir un plató televisiu i poder oferir-vos així nous formats audiovisuals de qualitat.

Gràcies per fer-ho possible.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem

Fer-me'n subscriptor