23.03.2026 - 07:18
|
Actualització: 23.03.2026 - 08:47
Un avió de la companyia Air Canada ha xocat amb un vehicle de l’Autoritat Portuària després d’aterrar a l’aeroport La Guardia de Nova York. El vol feia la ruta cap a Mont-real i transportava 72 passatgers i 4 tripulants. Hi ha dos morts, pel cap baix. Segons els mitjans nord-americans, les víctimes són el pilot i el copilot. Hi ha dos agents de l’Autoritat Portuària hospitalitzats –estables– amb extremitats trencades.
BREAKING: Several injuries after Air Canada plane and firetruck collide on runaway at New York's LaGuardia Airport pic.twitter.com/cO6u5HD1YA
— BNO News (@BNONews) March 23, 2026
El Sistema Nacional de l’Espai Aeri de l’Administració Federal d’Aviació ha informat que La Guardia és tancat arran de l’accident. En imatges a les xarxes socials es veu l’aparell amb tot el morro destrossat per l’impacte.
Tot ahir, les autoritats de La Guardia havia advertit de possibles interrupcions dels vols arran de les condicions meteorològiques, amb pluja lleugera i boira a la zona.
Audio from Air Traffic Control when plane collided with fire truck at New York airport:
"Stop Truck 1, stop!"
"We were dealing with an emergency earlier and I messed up" pic.twitter.com/7dJcFov4gq
— BNO News (@BNONews) March 23, 2026

